Igår var en riktig skitdag (Anna)

Jag är oftast väldigt glad och munter, men igår drabbades jag av ågot av ett bakslag. Det var inget som gick rätt på hela dagen. Stackars Mats och Arvid (mest Arvid för han SKRATTADE åt mig).

På kvällen skulle vi klättra klättervägg. Oboy, vad roligt. Jag blev lite gladare. Nehej då, då ställde Ninni in för hon tyckte det var för mycket för henne att göra nåt tre kvällar i rad. Hopp. Här satt jag alltså igår kväll, sur och jävlig, och bitter i allmänhet. (Förutom nätr jag tittade på little britain och skrattade så jag nästan läckte. Ja, morden i midsomer avnjöts ju med såklart, men tro på fan att jag lyckades bränna popcornen jag skulle lyxa till det med till.)

Idag är det än så länge bra. Lite kissnödigt bara.

Jag kommer inte hinna få klart Mats present till när han åker på fredag. ag hoppas det går lika bra att jag skickar den på posten till honom.

Nu ska jag först sova lite till sen gå till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Vilket skitsnack. Men vi klättrar nästa tisdag istället. Då har vi ju inga tider att passa...

Postat av: Alexandra

du får alltid slå en pling om du vill....jag är rolig ibland ( alltid när ja e med dig)

2007-08-29 @ 13:52:38
Postat av: Tania

Hej Anna. det var ett tag sen nu =)
Du, jag tänkte säga till långt innan. Kan du lägga undan en Timo biljett åt mig så jag inte missar det och det säljs slut eller nåt sånt? Det är itne förren i oktober men ändå hehe.

2007-08-29 @ 16:50:02
URL: http://taniasincic.blogspot.com
Postat av: Anna Kellander HS

Ninni, nej för nästa vecka börjar ju gymnastiken (tror jag), så då har jag tid att passa.
Alle, ja kommer du ikväll?
Tania, will do. Jag ska med gå. Det ska bli underbart.
Puss till er alla från oss alla.

2007-08-29 @ 17:00:32
Postat av: Marcus

Nej, för då är det gympa! :)

2007-08-29 @ 21:16:36
Postat av: Hanna Panna

Anna! Nästa gång åker du och jag utan Ninni Pinni. Det blir mycket roligare!!!

2007-08-30 @ 08:51:10
Postat av: Anna

Jag håller med. Så det blir av nån gång. Kan du på onsdag? Synd att du inte kunde komma igår. Kram!

2007-08-30 @ 09:28:48
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Cici

Varför får inte jag följa med och klättra? Jag har ju till och med egna klättergrejer och gått utbildning!

2007-08-30 @ 22:28:34
URL: http://danielscecilia.blogg.se
Postat av: Hanna

Cici o Anna! Vad kul! En självklarhet att vi ska klättra! Jag ska se om jag kan låna Lottas grejor så är vi alla helkittade! Och Ninni får ju givetvis hänka :-) onsdag blir så där för mig just nästa vecka. Tisdag/torsdag bättre. Annars kan vi väl ta veckan därpå?

2007-08-31 @ 11:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback