Igår (Anna)

Igår var det tisdag. Jag var LEDIG. JO visst, ser ni. Det var fint, jag somnade om efter frukosten och sov länge (förlåt jävla Nisse, men jag var lite bakis). Sen ringde Ninni. Hon jobbar ju som bekant på fritids under sommaren och de skulle till gymnastikhallen och hon frågade om jag vill följa med. SJÄLVKLART. Som ni förstår börjar jag ju ha lite gymnastikabstinens. Ninni och jag började med att hoppa höjdhopp. Jag imponerade tydligen (på den höga höjden 1 meter) för barnen trodde att jag kunde hoppa över det högsta. Jo man ser ju rätt spänstig ut.

image871
Ni ser vad duktig jag är. Cissi kan lugnt koppla av som hindervakt.

image872
Ninni är som bekant lite bättre fotograf än jag, men jag var tusan ett strå vassare på höjdhopp...

Sen åkte trampett, långammatta och ringar fram. Jag skäms lite när jag avslöjar att jag har lite träningsvärk idag. För vi höll bara på mellan 13-15. Sen åt vi (de) picknick ute i det fina vädret. Det var så mysigt så om man bortser från kräsna barn.

Sen hade Ninni och jag systerdag. Vi åkte till C-G och handlade mat och vi hyrde en rolig tjejfilm (nej inget jävla romantiskt tjafs, för sånt ser jag inte på. Jag har ett hjärta av sten.). Vi (eh, Ninni) gjorde chili con pollo så att säga, alltså chili con carne fast med kycklingfärs. Jag tyckte det var gott. Ninni tyckte det såg ut som små maskar.

image873
(Jag använde pappas Travrond som underlägg. Fy då.)

Sen tog våran systerkväll slut, för Ninni tittar på Gilmore Girls och jag på Morden. Men det vet ni ju redan.

Kommentarer
Postat av: Tania

Ninni har mycket bättre smak i serier det hör jag det.

2007-08-01 @ 23:52:18
Postat av: Anna

Jag håller med! Jag har bättre smak än Anna när det gäller det mesta..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback