Halva dagen har gått... (Anna)

Av de tre saker jag skulle göra idag har jag gjort en. Det är ätit prinsakörv och pärasallad. Folk brukar kalla mig för handlingskraftig, men jag vet inte...

Nu ska jag iallafall gå ut och hoppa studsmatta. Det ska bli så roligt. Jag älskar det. Fast jag nästan kissar på mig varje gång, som om jag fött fem barn eller så (jag säger ju det, hinken). Jag ska försöka ta några studskort på mig själv. Om det går.

Sen ska jag promenara lite. Nu är ju solen framme iallafall, men det har börjat blåsa så förskräckligt. Man får hålla i hatten. Men vänta. Jag kanske skulle ta fram mina gamla inlines och ta en runda. Det får det bli istället. Det är bra träning för häcken också. Min håller på att bli lite sladdrig och jag har hört att efter 25 kan man inte få ordning på kroppen igen. Så jag måste skärpa mig.

Sen vid fyra kommer mamma och pappa hem. Då måste jag flytta hem igen. Blä. Jag trivs bättre här. Och för att inte tala om katterna, de är i paradiset.

Tjing tjing.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste knipa mycket! Så du inte kissar på dig en dag.

2007-09-01 @ 01:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback