Fyllekalas (Anna)

Jag vill börja med att jag ändå bara är 24 år. Jag får och BÖR faktiskt leva livet nu. Annars har man ju inget liv. Efter det vill jag säga; Mamma och pappa, sluta läs här.

Igår skulle vi gå ut. Det var jag, Tania, Helena, Frida och Cici hos Cici. Vi spelade spel och sjöng. Vi tittade på hemmagjorde filmer. Allt var tipptopp. Det var jätteroligt. Jag hade en flaska baccardi hemma som stod och drällde så jag tänkte den kan jag väl ta med, nån gång ska man väl dricka av den. Jag kan ju lämna det jag inte dricker hos Cici. Det är inte smart att ta med sig en liter sprit. Speciellt inte när någon (läs: Tania) tar med en stark grogg "att ha på vägen".

image950
Tania, Frida och jag.

image951
Helena

image952
Cici

image956
Helena singstarar.

image953
Cici dansade fint när vi sjöng. Som hon med klåda i skrevet på teve.

image954
Frida och Tania var ibland snygga, ibland galna.

image955
Tania berättar nåt som tydligen inte är så roligt.

Sen gick vi tydligen till Platens. Jag var helt säker på att jag inte följde med dit, utan gick hem istället. Nej då, tydligen var jag med ut. Men jag gick hem vid ett, har jag hört. Jag kom hem vid kvart i två. Alltså tog det mig 45 minuter att cykla hem. Hur vet jag att jag kom hem då då? Jo, för när jag kom hem ringde jag till Ninni. Jag kom nämligen inte in. NÅGON måste ha bytt min nyckel alt. lås på dörren. För den passade inte. Jag tjöt som en stucken gris där jag satt i trappuppgången och katterna jamade efter mig på andra sidan. Stucken gris vill jag lova. Det här minns jag väl, för att jag vet att jag efter ett tag provade att vrida nyckeln åt ANDRA hållet, och vips öppnade sig dörren. Jag hade bara vridit åt fel håll hela tiden. Snacka om smart.

Ja det var en vild kväll vill jag lova. Jag vill be alla som jag träffade om ursäkt. För jag var säkert asjobbig. Men jag hade säkert roligt!

Kommentarer
Postat av: tania

HAHAHA. herregud.
1. det tråkiga jag berättar är om mitt cepefotbollslag.
2. Jag ber om ursäkt för min dumma ide med medhavd grogg. minns du att jag ville slänga den men du och jag stannade vid parkeringshuset och du hetsade att dricka upp HELA..
3. Jag minns inte något mellan 01-04. det är jobbigt fortfarande.

Postat av: Anna

Ja, man kan väl inte slänga fin sprit inte. :)

2007-08-17 @ 09:43:04
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback