Fotsvett (Anna)

Mina kawasakiskor är helt klart mina skönaste och mest fotriktiga skor.Men ohj vad man få "tåbira" i dem! Ifall jag luktar gammal död svan om fötterna nån gång vill jag be om ursäkt och skylla på skorna. Annars luktar mina fötter nyutslagen nyponros.

Idag var sista gången vi jobbade a l l a  f y r a på jobbet. På fredag slutar Mats. Den värsta dagen i mitt liv. 

Idag bad jag omedvetet en killa att gifta sej med mig. Han blev ganska chockad, och jag likaså när jag ibnsåg vad jag hade sagt. "Ditt efternamn är det enda jag kan tänka mig att byta till om om jag gifter mig, annars vill jag behålla mitt egna namn. Så du vet..." 

PS. Jag såg en liten liten kvinna i min ålder fickparkera en liten liten bil på en stor stor lucka på ett sätt som får mej att framstå som ett trafikaliskt under. DS.

Kommentarer
Postat av: Christel

Trafikaliskt? Vad säger syrran om det?

2007-08-27 @ 20:12:53
Postat av: Ninni

Ja, vad ska man säga? Jag undrar om det är dags för ett DNA-test? Kan vi verkligen vara släkt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback