Fore! (Ninni)

Nu ska Hanna, syrran och jag åka ut och golfa lite. Hoppas att det går bättre än sist för då surade Anna ur... Det är min systers sämsta sida. Att hon kan vara lite dålig förlorare. Min sämsta sida, eller en av de sämsta i alla fall, är att jag kan vara en riktigt dålig vinnare. Kombinationen är inte alltid helt bra. Har till och med slutat i slagsmål, fast då var vi lite yngre. Kommer särskilt ihåg en gång när jag vann i kort och Anna kastade kortleken i huvudet på mig så jag började tjuta. En annan gång kastade hon iväg bondespelet så vi fick plocka vete- och havrelappar i en halvtimma. Pappa brukade ibland ta tid på hur länge vi klarade att spela ett spel utan att bli osams. Jag tror 10 minuter var nåt slags rekord.

Så gick det till ibland i Kellanderresidencet...


image901
Hanna-panna får fungera som medlare i värsta fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback