De efterlängtade bilderna (Anna)

Nu har jag satt i kortet i min gamla kamera och har på så sätt kunnat lägga in bilderna från i lördags på datorn. Det var ju tråkigt att kameran gick sönder så tidigt med, för jag har ju inga kort från platens till exempel. Men här kommer några favoriter:

1. Arvids snuskiga skämt (känsliga titta bort):
-Vad är det som skiljer ett bra manus från ett dåligt?
- --
- Ja men, gissa själva!

(En fin historia han berättar när jag filmar en omgång rundpingis. Finalen går mellan Pelle och Mats. Pelle kör en ganska hård boll, ja eller i alla fall tillräkligt hård för att få bollrädda Mats att slänga sig på golvet. Efter det trillar Arvid omkull och drar med sig några kepas på köpet. Jätterolig film.)

image998
Det är inte lätt att bli kissnödig i en overall/bodysuit/sparkdräkt, vad man nu vill kalla det.

image1000
Det viktiagste är inte att vinna killar, det viktigaste är att vara snygg. (Jag vann för övrigt minigolfen. Helt rättvist.)

image999
Minigolf på Ryttargårdskyrkan. Ingen öl där inte, det respekterade vi med största vördnad inför Gud. Mats hade den finaste stilen.

image1001
Grabbarna Overall.

image1002
Sangria.

image1003
Jag hade roligt, Arvid, nja...

image1004
Pelle gör sin berömda handgnuggning: "En hel vagn, hohoho."

image1005
Mats var mysig som vanligt.

image1006
Sen blev det rundpingis. Det var så sjukt kul!

image1007
Kvällens snyggaste gruppbild.

image1008
Pelle var riktigt vågad och hade så djup uringning att han visade kalsongerna.

Ja, efter 71 kort och en film la alltså min kamera av. et är jag riktigt ledsen över. Men några riktia munsbitar har jag i alla fall kunnat bjuda på.

Välkommen i gänget Frida.

Kommentarer
Postat av: frida

tack!!! det känns helt fantastiskt bra.

Postat av: Marcus

Bodysuits måste bli nästa fluga efter det här! :)

2007-08-27 @ 22:42:47
Postat av: Tania

såg att ni söker extrapersonal? jag vill!:)

2007-08-28 @ 17:39:40
Postat av: Anna

Tyvärr. det är ju det jobbet Frida har fått!

2007-08-28 @ 18:52:40
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Tania

haha ja jag läste det precis. hon behöver det mer än mig =) CG verkar inte skoj. och jag hade ju inte kunnat jobba så mycket ändå. så grattis frida!

2007-08-29 @ 16:52:43
Postat av: Anna

Marcus vill du låna min overall kanske. Den är ju lite tjejigare men du skulle se jättefin ut i den tror jag, när du gör några gayiga bakåtvolter..

2007-08-29 @ 17:02:19
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback