Blä (Anna)

Jag är fortfarande sjuk. Men eftersom jag inte har råd att vara hemma är det bara att bege sig till jobbet. Men det brukar ju vara roligt när man väl kommer dit. Hoppas att vi ska äta på Thai Coconut idag igen. Som igår.

Igårkväll gjorde jag ingenting. Ikväll ska jag göra ingenting också. Därför känns det lite onödigt att blogga. För vem vill läsa om det?

Jag ska skriva om några saker som irriterar mig nåt kopiöst när det kommer till jobbet (kunderna):

1. Kan jag få en påse till?
(vad tror de, att jag tänkte låta dem bära iväg fyra tröjer och en bok i famnen? såklart att de ska få en påse!)
2. Har ni skorna i någon mer storlek eller finns det bara den som står ute?
(jo, vi tar bara in en storlek av varje skosort...)
3. Finns dom här skorna i min storlek?
(för jag vet ju vad du har för storlek.)
4. Har ni provhytt?
(nej, vi säljer kläder men har ingen provhytt. Självklart.)

Kanske är det jag som är känslig. Men det här stör jag mig på.

(Nu fick jag skönheten och odjuret på hjärnan.)

Kommentarer
Postat av: Linda

you´ve got all my sympathy!!! kommer o hälsar på dig idag:) om du e där *hoppas* måste bara baka lite bröd först haha!

Postat av: Tania

Om du mår ok i morrn kväll kan du väl komma och spela lite wii och buzz?

2007-08-23 @ 14:01:43
Postat av: Anna

vi ska ha körfest. Men det blir kanske tidigt och då kanske jag kan titta förbi en stund. Fast jag är väldigt sjuk. kram

2007-08-23 @ 19:01:33
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Tania

ja men det vore kul... kom om du orkar

2007-08-23 @ 22:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback