Bio (Anna)

Ikväll har jag, Ninni och Hanna varit på bio. Vi såg "Tatuerad Torso", mest för att jag och Ninni är helt frälsta av de böckerna. Filmen var med helt ok, det var ju roligt att de helt bytt ut slutet på filmen. Vi blev chockade. Något annat som var roligt var att Hanna satt själv på an annan rad och Ninni och jag på en.

(Jag glömde självklart ta kort. Mitt as.)

PS. Det är inte klokt vad folk glor om man går på stan i en fin bodysuit i blå sammet. Förmodligen handlar det om avundssjuka.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Den filmen vill jag se!!
Trevlig blogg ni har!

Postat av: Anna

Tack så mycket.
Ja se den, den var bra. Men böckerna är lite bättre... :)

2007-08-18 @ 09:34:56
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback