Syjunta 2 (Anna)

Igår var det dags för syjunta igen, den här gången hos Ninni i Karlsbo. Vi saknade Helena, som jobbade men annars var det mycket trevligt! Det bjöds på taco's och glass, fast inte tillsammans. Det stickades, broderades, lagades kläder och fingervirkades. Det sistnämnda var det jag som gjorde, jag planerar att fingervirka varje junta och komma med i Guinniess Rekordbok.

image273
Hanna, Malin och Alexandra

image274
Alexandra och Cecilia (+ mina snygga garn, valda med omsorg)

image275
Glada Frida och Kristin

image276
Josephine, Alexandra och Cecilia aka Josse-Kosse, Alle-Balle, Cici-Kissi

image277
Hanna berättade en väääldigt rolig historia om drängen Sven Persson som blev avrättad för att ha haft tidelag med en ko.

image278
Josephine UTAN sin kortmin...

image279
Frida ser ut att gilla mitt garnval.

Kommentarer
Postat av: frida

det är ju City Gross-garn, så det är klart att jag gllar det!

Postat av: frida

josefin var väldigt söt utan sin fotomin!

2007-04-21 @ 11:34:56
URL: http://fridur.blogg.se
Postat av: Linda

Jag förväntar mig ett vänskapsband med fula färger sen bara så du vet!!

2007-04-22 @ 20:05:26
URL: http://tulpangnissel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback