Svarta ögonbryn (Ninni)

Vad kul det var igår! Tjejerna var så superduktiga och gav verkligen allt! Dessutom är Anna och jag faktiskt ganska bra på att organisera saker, om jag får säga det själv... Riktigt lyckat blev det! Kolla in Corren imorgon så får ni se!

Idag har lillasyster och jag tillbringat dagen på stan. Det var så gött väder! Efter lite shopping, bl.a. två väskor, var det dags för dubbla gympapass. Det blev mycket prat om gårdagen och barnen var så där roligt stolta som bara barn kan vara.

Efter gympan gick det i 120 in till Lkpg, jag hade nämligen tid för noppning och färgning av ögonbrynen. Detta är något jag nu ångrar, då det typ ser ut som om någon ritat dit mina bryn med spritpenna. Jag vet inte varför man ens försöker... Bild kommer imorgon, kameran är död.

Nu ska jag slå in paket till mina Englandsflickor. På onsdag drar vi, Cici och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback