Stackars Lady Pumba... (Anna)

Min stackars katt har fått urinvägsinfektion. Jag tror hon har fått det för att vara snäll mot mig, jag som jämt har det. Snällt va? För övrigt kunde tydligen långhåriga och nervösa katter utveckla urinvägsinfektion av sig själva. Och är det nån som har svagt psyke så är det ju stackars Lady som är rädd för det mesta (utom mej, som hon älskar högt). Men hon var så lugn och duktig hos vetrinären och fick en spruta med kortison så ska det gå över inom tre dagar.

174189-255174189-256

174189-257174189-258


Bildbevis på Lady's första vetrinärbesök (förutom när de tog hennes äggstockar).

Kommentarer
Postat av: Alle

spara kvittot, antar att det inte kostade så mycket denna gång, elle? kram

2007-04-19 @ 11:53:28
Postat av: Josephine

Stackars, stackars Lady. Tokigt att få urinvägsinfektion sådär i ren sympati med dej!

Kan varmt rekomendera Väderstads veterinärklinik, superduktiga o trevliga!

Postat av: Helena

Och så kan man hälsa på mig när man ändå är här (om jag är hemma), det glömde du Josse.
Fint att du la ut bilder på dig själv också Anna.

2007-04-19 @ 20:55:09
URL: http://www.missmatch.blogg.se
Postat av: Anna

Ja, snygga bilder!

Josse ja tackar för rekomendationen men 1) jag bor 500 m från Djurdoktorn 2) jag kommer behöva hälsa på helena om jag åker till väderstad... Blä... :-)

Alle, det blev 583 kr, så inte så dyrt.

2007-04-19 @ 21:49:27
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback