Potatismos med rostad lök (Ninni)

Igår var jag på personalfest. Det var trevligt och jag blev packad, men det var jag ju inte ensam om. Eftersom medelåldern är ganska hög avslutades kvällen redan klockan tolv. Per hämtade mig och det blev en mosbricka på Stajål. Numera har vi rostad lök i hela bilen och Pernilla påstår att jag måste dammsuga.

Annas frånvaro på bloggen beror på att hon har tagit in på ett femstjärnigt hotell, även kännt som Linköpings Universitetssjukhus. Där njuter hon av den fantastiska maten, de fräscha rummen, mörkhyade, maffiga män, akupunktur i form av nålstick bland annat i ljumsken/skrevet, samt övrig lyx. Anna har alltid tur och har drabbats av två autoimmuna sjukdomar - SLE och Diabetes. Jag återkommer med mer information när det finns nån.

Nu ska jag gå ut och gräva en grop.

Butchiga hälsningar.

Kommentarer
Postat av: Tania

hälsa anna massor!
säg att om hon vill och kan ha semester i sommar så får hon gärna följa med på en slapp semester till kroatien en vecka i juli!

2007-04-14 @ 11:04:48
Postat av: Anna

Lyckos dig som får åka på semester! Jag måste väl jobba och vara blekast i kvarteret som vanligt..

Postat av: Anna

Ninni: Känna - kände - känt ???
Känna - kännde - kännt ???

FRÖKEN!!!!!!!!!!

2007-04-19 @ 13:15:36
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback