Om sex dagar fyller jag 20 år (Anna)

I present har jag önskat mej 1) en cykelkorg med lock som katterna kan åka i. 2) grey's anatomy säsong 2. 3) köksbord och stolar. 4) en lägenhet. 5) strumpor.

Jag känner på mej att mamma och pappa har köpt mej en lägenhet... Eller kanske inte.

Det är tråkigt att vara trött och känna sig full jämt (det är ganska bra beskrivit hur det känns att ha skyhögt blodsocker). Det finns inte så mycket att göra. Jag hoppas att Cici kommer ut till Mantorp idag. (För övrigt gick just Anne, Wilma och Iris förbi utanför mitt fönster.)

Syjunta på fredag hos Ninni. Frida, Alle, Cici, Anna, Ninni kan, Helena kan tyvärr ej. Du då Josse? Nån mer som vill komma? Ta gärna med vänner.

Jag är alldeles uppsvälld över att äta sex gånger varje dag, då jag äter lika stora portioner nu som när jag åt tre gånger om dagen. Fortsätter det så här kommer jag snart knappt komma in genom dörren.

Nu ska jag göra nåt.

Kommentarer
Postat av: Tania

jaa jag hade ju tänkt fråga dig om du ville följa med, men sen frågade sandra så.. ja.. men men.

haha, ja en ko vill man ju inte vara.

hur är det med dig!??

på söndag spelar vi mot västra harg, anneli blixt spelar där haha. hon är galen. kom och kolla om du itne har nåt att göra. kan tänka mig att du gärna sysselsätter dig..
kram

2007-04-18 @ 14:07:17
Postat av: Josephine

Vi har födelsedagskalas för min mamma kl. 6 i sya på fredag så jag vet inte riktigt om jag kan. Jag kanske får avvakta o se när gästerna behagar att dra sig hemåt o bestämma mig då?

Postat av: frida

oj, jag hänger visst inte med i svängarna... är det mycket mat som gäller nu? fast det är väl bättre än sjukhusportionerna?

2007-04-18 @ 20:33:39
URL: http://fridur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback