Jag borde plugga (Anna)

Hej!
Igår var det examensfest hos Ninni, men det låter jag henne brerätta om själv, då det är hon som har bilderna. Dessutom vill jag ju inte stjäla hennes "thunder", då jag gjorde det lite igår med en viss tårta.....

Idag har jag sovit, lagat mat, ätit 3 ggr och gjort det mesta för att slippa börja plugga. Och jag måste dessutom åka till Mantorp sen och hämta min mobil som mamma snodde från mej igår (hon är lite av en kleptoman).

Det roligaste som har hänt idag är att Lady fastnade i min träpersienne. Inte så roligt att berätta om , men en riktig pärla för oss (mej) som fick vara med om det live.

Jag vill berätta för alla vilka mina kompisar är som jag gillar och så:

Ninni
Linus
Helena W
Cici
Alle
Josse
Frida
Johanna
Tania
Linda
Stina (ej hemma)
Helena H (ej hemma)
Arvid
Pelle
Mats
Marcus
Jesper
John (fast honom träffar jag inte)
Annika
Gulla

+ alla trevliga kompisars kompisar, som Ninnis vänner etc.

Nåt jag tycker är tråkigt är när roliga tjejer/killar skaffar sig tråkiga killar/tjejer. Synd att det ska bli så. Jag hoppas att jag inte trillar dit med nån jävla tråkmåns eller svartsjukt as.

Nu väntar jag med spänning på att Ninni ska göra ett inlägg om gårdagen. Om hon inte är för bakis.

image292
Mats mun. Jag kände att jag ville ha en bild med, och denna var ju så mysig.

Kommentarer
Postat av: Tania

ja vi får försöka hitta peppet gissar jag. Hm.. hur?

Haha. micke är ganska rolig tror jag. Eller? Haha. Men jag vet va du menar. fy fan. tofflar vill vi inte veta av!

2007-04-29 @ 20:12:32
Postat av: Josephine

Var detta i någon rangordning? annars borde det stått utan inbördes rangordning!

Hmmm, bara en 5:e plats. Jag är nog en av dem med tråkig pojkvän jag....haha!

Har du/ni (FRida) inget för er imorrn så kom JÄTTEGÄRNA till oss i huset. Jag skulle tycka att det var skitkul!!

2007-04-29 @ 21:13:51
Postat av: Josephine

SKITKUL!!!!

Postat av: Anna

Nä ingen ordning, Josse. Och du har ingen tråkig kille heller. Han gillar ju musik! Då kan man inte vara tråkig!

2007-04-29 @ 21:56:23
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Anna

Tania, Micke är inte heller tråkig!

2007-04-29 @ 21:57:31
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Helena

Hallå Jossan, Jag är också ledig imorgon..!

2007-04-29 @ 22:02:24
URL: http://www.missmatch.blogg.se
Postat av: Josephine

Kom du med Helena, ju fler desto roligare!!!

2007-04-30 @ 06:49:44
Postat av: Linda

Mycket stolt över att vara med på listan! Hoppas ja inte heller har en tråkig pojkvän...han är bara tråkig när han själv tycker att han är rolig...

2007-05-04 @ 21:27:41
URL: http://tulpangnissel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback