Fredagsfint (Ninni)

Imorgon tar jag examen. Eller ja, jag fick ju mitt examensbevis för typ två månader sen, men ändå.  Det ska bli så skönt att få ett avslut på studenttiden... Först är det diplomering på Konsert & kongress, sen blir det partaj här hemma. Jag ska kanske inte kalla det party, medelåldern kommer nog ligga runt 60, men riktigt kul ska det bli! Hur som helst är det riktigt festfint här hemma, det ska bli kul att visa upp Karlsbo.

174189-291
Mitt fina examenbevis. Fast vad ska man ha det till igentligen?

Ok, it's out there. Jag vet, jag har antagligen de värsta mellannamnen i historien. Jag försöker bära dem med stolthet, men det är svårt. Hur tänkte mamma och pappa????? De tänkte lyckligtvis till när de bestämde Annas namn. Anna Karin Maria - topp tre på vanligaste-namn-listan 1983. Jag tycker inte att de överkompenserade för fadäsen som inträffade 1979.

Nu är det bäst att få lite skönhetssömn inför morgondagen.

Crame!


Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt, grattis! :)

Postat av: Anonym

Hallå där fröken examen. Jag tillhör eliten som ställer upp idag. En av de där hemska 40-talisterna som trots allt besitter, vett och etikett, förnuft och kunskap! Eller hur? Ligger redan i startgropparna med locktången och mascaran. Strålande dag. See you later. Kram Gulla (kommatanten)

2007-04-28 @ 09:11:28
Postat av: Ninni

Det låter bra Gulla! Nu partar vi loss!!! Ses om en stund.

Anna: Tack så mycket! Det känns riktigt skönt.

Kramelikram

2007-04-28 @ 12:03:30
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback