Flöt (Anna)

I fredags hade jag, Alexandra och Johanna lite fest hemme hos Johannas parenteser i Mjölby. Det var jättekul!!! Vi drack chamagne, vin, drink och tjurpung (red bull). (Jag har bett Yohanna mejla några bilder, då jag som bekant inte har nån kamera längre. Jag hoppas hon skickar några och då lovar jag lägga upp dem direkt!)
Jag och Alle gick sedan vidare till Mjölby kvarnparken för att festa vidare. Vi hade jättekul! Som alltid... Vi är sjukt roliga. Ett stort tack till Berta som hämtade oss på natten.

I lördags skulle jag jobba hela dagen. Det började med att jag kräktes knäckemacka. Sen kände jag mej lite bättre...

På kvällen åt jag, Farmor, Morfar, Mamma och Pappa påskmat. Det var trevligt. Sen gick jag och la mig kvart över tio. Hahaha.... Torr jävel.

Igår var det söndag. Jag sjöng i kyrkan. Amen. Sen åkte jag till Ninni som kommit hem och vi åkte och åt pizza på Mantorps pizzeria (med Per).

Idag har jag faktiskt skrivit lite på min tenta. Jag har nästan 4 sidor nu. Och bara en vecka sen.

Jag är sugen på godis!

Kommentarer
Postat av: Alle

tusen tack för en rolig kväll, synd bara att det kändes som 2 timmar totalt. puss o !!!!

2007-04-10 @ 08:45:24
Postat av: frida

hoppas du fick nåt godis sen igår kväll... ett tips annars är att smyga dig in i personalrummet på CityG, där finns obegränsade mängder...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback