Cellofan (Anna)

Hej!

I tisdags efter jobbet gick jag och Arvid som de hockeyfantaster (?) vi är ut på puben för att titta på, vad vi trodde skulle bli, en underhållande hockeymatch. Efter tre stooora öl (Arvid) jättemycket sprite (Anna) och ännu mer pommes frites doppad i bearnaisesås, gick vi besvikna därifrån. Jävla klubben. Hoppas de skärper sig till ikväll. Annars ska de få smaka på mina brända bullar!

Igår hade vi först föreläsning. Blajblajblaj. Sen jobbade jag. Jag reklamerade skor, aka gjorde en massa listor. Ni som känner mig förstår att jag då var i himmelriket! I love göra listor och sortera saker! (Konstig jävel.) Sedan tyckte Arvid och Mats att det var roligt att snurra in mig i cellofan med armarna längs sidorna, och tejpa ihop benen så jag inte kunde rör mig och avsluta det med att sätta en kasse över huvudet på mig. Mats, som är lite våldsam av sig, skulle puttas eftersom jag inte kunde ta emot mig, medan Arvid istället bar ut mig och ställde mig utanför Thai-affären bakom oss. Och där stod man... Vi har alltid roligt på jobbet. Även om det där kanske kan kallas mobbning...

Jag vill också säga att i tisdags när jag var och lämnade prover hos doktorn var jag så duktig. Jag är absolut inget rädd för sprutor längre (och tur är väl det så mycket prover jag måste lämna var och varannan vecka). Jag är mycket stolt över mig själv.

Igår var jag på Ica Maxi och handlade för 998 kr. Jag är tydligen rätt stor i maten.

Oj, ett långt inlägg med massa text. Såna jag hatar....

Kommentarer
Postat av: frida

anna, jag är djupt bedrövad att jag missade att se dig inrullad i cellofan. oh well, det kanske blir ett återkommande nöje på Sportif...

jag ringer dig imorrn!

Postat av: Alle

ja varför vara rädd för någon som man måste göra ofta, jag är riktigt stolt över dig, jag vet ju vad du tyckte om sprutor innan. kram

2007-04-12 @ 14:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback