Cabine crew, please be seated for take off (Anna)

I Ninni och Pers bil har man bytt ehh... turbofläkt? och det låter som när man lyfter med ett flygplan varje gång man gasar. Ninni och jag har lekt flygplan varje gång vi åker bil. Hehehe. Ninni skrattad så hon var en trafikfara.

Idag var först morfar här och firade mamma. Jag fick äta sockerfri glass, sockerfria gelehallon och banan. Delikat!

image272

Sen var jag på gymnastik. I lilla gruppen hade vi avslutning. I voltgruppen gick det jättebra, de var så duktiga idag. Sen åkte jag till kören. Det var kul. Men jobbigt att inte få fika!

Nu är jag trött eftersom jag inte gjort nåt alls de andra dagarna och ikväll har jag ju vart ganska aktivt. Med väääldigt högt blodsocker dessutom.

Nu ska jag läsa bok, sen sooova.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hihi, va härligt att ni kör med en sådan fin flagga som man alltid ställer fram på föskolan när ett barn fyller år. Känns väldigt pedagogiskt o bra. Synd bara att den inte stod vid Evas plats så att hon kände sig extra speciell! HAHAHA!!

Postat av: Anna

hahaha...ja vi kör alltid med den flaggan. Den har hängt med sen vi var små. Men du har rätt i att det var en riktig miss att inte ställa den på mammas plats. Skärpning, Kellandersisters!

2007-04-21 @ 09:45:17
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback